Дистанційне навчання музичне мистецтво 1 клас

 Понеділок 02 листопада 2020р.

Тема: "В гостях у осені"(ст.30 -31)

1.Дай відповідь на питання: "Тобі доводилось слухати "спів" вітру? Чи завжди він звучить однаково?"

2.Запам'ятай правило на ст.30 виділене рамкою на голубому фоні.

3.Прослухай твір Й.С.Баха "Волинка"https://www.youtube.com/watch?v=pqP6SiJ3B1c, https://www.youtube.com/watch?v=mU6vjgO0Rv8.

4.Дай відповіді на питання:"Який настрій створює прослухана музика? Чи вдалося тобі розрізнити гучні й тихі, високі або низькі звуки?"

5.Розглянь музичний інструмент иолинку на ст.30.

6.Виконай поспівку тихо і голосно,показуючи рух мелодії рукою.ст.31.

7.Переглянь відеоролик (монтаж І.Окускової) на композицію П.Чайковського "Осіння пісня" https://www.youtube.com/watch?v=_M6NLLcLaWA.

8.Поділіться враженням від перегляду. Розкажіть про динаміку музики.

9.Прочитай слова.Назви ті з них, якими можна описати музику П.Чайковського.

10.Чи можна намалювапти гостинну осінь в образі дівчини? Які кольори слід обрати?

11.Розучи пісню М.Назарця "Осінь"https://www.youtube.com/watch?v=tGgqTpF0260.

12.Про яку осінь розповідає музика М.Назарця?

 

1 клас  Понеділок 30.11.2020р.

Тема: «Дари осені» (ст.46- 47)

1.Послухай троїсті музики. Косарські мелодії. https://www.youtube.com/watch?v=DbBtyDRj6BM 

2.Розглянь ідюстрації картин М.Пиноменко «Жниця» та І.Завозіна «Троїсті музики».

3.Чи вдалось тобі розпізнати, які музичні інструменти виконували прослуханий твір? Знайди підказки у загадках на ст.46-47.

4.Вивчи українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу» https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

 

 Понеділок 07.12.2020р. музичне мистецтво 1 клас.

Тема: «Стежками мистецтва». (ст.50 – 51)

1.Розгянь ілюстрації. Що на них зображено? Як гадаєш, який за характером промальований танець: спокійний, енергійний, плавний?

2.Послухай український народний танець «Гопак»

https://www.youtube.com/watch?v=sEvDJ-4lehQ

3.Який ритм цього танцю? Опиши музику, під яку танцюють гопак. На яких музичних інструментах її виконали? Проплескай ритм українського народного  танцю.

4.Запам’ятай визначення. Танець – вид мистецтва, який утворюється рухами під музику. Має свій ритм, характер та композицію.

5.Чи відомо тобі, що гопак – це не просто танець? Існує його різновид – бойовий гопак, який визнано національним видом спорту. На дозвіллі дізнайся більше про це бойове мистецтво.

6.Виконай українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу» https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

7.Розучуємо пісню «Гарний танець гопачок» https://www.youtube.com/watch?v=MruEad-iXm4,

https://www.youtube.com/watch?v=DqWEY3ij3W4

Який настрій створює ця пісня? Співаючи, показуй рукою рух мелодії.

 Понеділок 04 січня 2021 року. Музичне мистецтво 1 клас.


Понеділок 4 січня 2021року

Народні зимові свята . ( ст.70 – 71)

1.Послухай колядку « Небо і земля» сhttps://www.youtube.com/watch?v=RoBwuKsGlII

2.Послухай українську щедрівку «Щедрівка щедрувала» https://www.youtube.com/watch?v=sVCNsNk308Q

 

Четвер 4 листопада 2021р.

Мистецька подорож (ст. 34 -35 підручника МИСТЕЦТВО 1 клас автор Л.Г.Кондратова)

1. Перша станція - "Теоретична"

2. Друга станція - "Пісенна"

3. Третя станція - "Слухацька"

4. Четверта станція -"Ігрова"


Четвер 13 січня 2022 року

Народні зимові свята . ( ст.70 – 71)

1.Послухай колядку « Небо і земля» https://www.youtube.com/watch?v=KdCDdR0IBI0

2.Послухай українську щедрівку «Щедрівка щедрувала» https://www.youtube.com/watch?v=sVCNsNk308Q


                                                  

                                                       Урок 21 (10.02.2022р. )

                                               https://meet.google.com/qhc-eamy-qkr

Тема: “Настрій у творі”(ст.86 -87)

1. Виконай поспівку, показуючи рух мелодії рукою.

2. Запам’ятай визначення: 1-ше і 2-ге.

3. Який настрій цієї поспівки: сумний чи веселий?

4. Заспівай ”Снігову пісеньку” М.Шуть 

https://www.youtube.com/watch?v=r4Y4HlTQfxY

https://xminus.me/track/71091/%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B0

5. За допомогою якого смайлика можна передати настрій “Снігової пісеньки”?(вибери в підручнику).

6. Пригадай, що таке динаміка, ритм, тембр, темп.

7. Послухай український народний танець “Метелиця”

https://www.youtube.com/watch?v=uMhoY9q5ptw

8. Чому, на твою думку,танець називається саме так?

                                      9. Розглянь дерев’яну тарілку “Стрітення” художниці Н.Дворяківської, що зображено на ній?

10. Як створюється настрій у музиці?



Урок 22. Казкові пригоди.(ст.78 - 79) 17.02.2022р.

1. Пригадайте головних героїв казки “Рукавичка”.

2. Перегляньте уривок із музичної казки “Рукавичка” муз. В. Полянського. https://www.youtube.com/watch?v=6Zhfjcc2KLE&t=189s

3. Який настрій і темп цього твору?

4. Переглянь уривок з мультфільму “Рукавичка”(режисер Н.Марченкова). https://www.youtube.com/watch?v=DGVn4J0bp1I

5. Поміркуй, чим схожі та чим відрізняютьсяч музична казка і мультфільм.

6. Послухай та виконай пісню на слова Г.Бойка, муз.Б.Фільц “Морозець” https://www.youtube.com/watch?v=RmVy-KXrBA4; https://www.youtube.com/watch?v=_qsJhyIkl4A; https://www.youtube.com/watch?v=kXHygFYTsaI.

7. З яким настроєм ти співаєш цю пісню?

 

 

8. З яким настроєм ти співаєш цю пісню?



Урок 23 Свято весни (15.03.2022 р. - Свердликово), (17.03.2022р.- Торговиця)


 

1. Проскануй QR -код (сторінка 98 підручника Мистецтво)

2. Прочитай рядки про весну.

3. Послухай твір Е.Гріга “Навесні” розглядаючи картину С.Васильківського “Весна в Україні” ст.98.

4. Прочитай слова. Назви ті з них, якими можна описати прослухану мелодію.


 

5. Виконай поспівку “Вийди, вийди, сонечко”, доповнюючи її ритмічним супроводом.

6. Запам’ятай визначення ВЕСНЯНКА.

7. Виконай українську народну пісню “Ой минула вже зима” https://www.youtube.com/watch?v=746fPQMAZ6g 


Урок 25. У світі іграшок. Ст.102 -103 (24.03.2022р. - Торговиця).

1. Переглянь фотоілюстрації іграшок ст.102.

2. Якими іграшками тобі подобається гратися найбільше?

3. Серед українських народних іграшок є музичні. Це - свищик, окарина. Розглянь їх зображення на ст.103.

4. Послухай мелодію на окарині В.Шкандибіна.

https://www.youtube.com/watch?v=MPbY-Xt_zFI

5. Що тобі нагадує звучання окарини? Як ти думаєш, чому цей музичний інструмент українці називають зозуллкою?

6. Розучи українську народну пісню в обробці Я.Степового “ Щебетала пташечка”. https://www.youtube.com/watch?v=xUXTGlSuZbw

7. Який настрій створює українська народна пісня “Щебетала пташечка”?


Урок 26. Стежками мистецтва ст. 106 - 107. (29.03.2022р. - Свердликово, 31.03.2022р.- Торговиця).

1. Упізнай за ілюстраціями вивчені пісні ст.106. Заспівай одну з них (на вибір). Покажи рукою рух мелодії.

2. Послухай і розпізнай уривки з музичних творів, що лунали на попередніх уроках: https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0https://www.youtube.com/watch?v=MPbY-Xt_zFI.

Який настрій викликають ці мелодії?

Спробуй відтворити ритм однієї з них.

3. Прочитай слова, які записав до свого зошита Березень. Що вони означають? Ст.107.

4. Під звучання пісні “Вийди, вийди, сонечко” придумай і виконай разом з друзями танок. https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0.

Урок 27. Весняні мотиви ст.110 - 111. (05.04.2022р. - Свердликово, 07.04.2022р. - Торговиця)

1. Послухай  у виконанні хору “Новілея” м.Львів “Великодні дзвони” А.Гнатишина. https://www.youtube.com/watch?v=kEGXjPhGssk

2. Розглянь картину Р. і Н Федина “Великодні дзвони”

3. Що нагадує спів хористів?

4. Розглянь музичний інструмент дзвони. https://www.youtube.com/watch?v=jTE4oZ6r5cI

5. Розучи пісню І. Танчака “Веснівочка”https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

6. Спробуй відтворити ритм пісні хлопаючи в долоні.

7. Переглянь музичний мультфільм “Великодня казочка” https://www.facebook.com/watch/?v=239519603956798

8. Яку роль у мультфільмі відіграє музика? .

Урок 28. У країні мультфільмів ст. 114 - 115.  ( 12.04.2022р. - Свердликово,14.04.2022р. - Торговиця)

1. Які мультфільми тобі подобаються найбільше? Яка музика в них лунає?

2. Розглянь ілюстрації на ст.114. Пригадай пісні, які звучать у цих мультфільмах. Спробуйте відтворити ритм однієї з них плескаючи в долоні.

3. Запам’ятай визначення МУЛЬТФІЛЬМ.

4. Виконай пісню І. Танчака “Веснівочка”https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

5. Як ти думаєш, чи можна цю пісню використати у мультфільмі? Про що був би цей мультик?

6. Переглянь мультфільм “Черевички” (реж.А.Грачова), у якому герої не розмовляють, а музика відіграє важливу роль. https://www.youtube.com/watch?v=jJxEvv4nK6o

Як музика в цьому мультфільмі передає характери персонажів: жабок, лелеки, козеняти, хлопчика?

 

Урок 28. У країні мультфільмів ст. 114 - 115.  ( 12.04.2022р. - Свердликово,14.04.2022р. - Торговиця)

1. Які мультфільми тобі подобаються найбільше? Яка музика в них лунає?

2. Розглянь ілюстрації на ст.114. Пригадай пісні, які звучать у цих мультфільмах. Спробуйте відтворити ритм однієї з них плескаючи в долоні.

3. Запам’ятай визначення МУЛЬТФІЛЬМ.

4. Виконай пісню І. Танчака “Веснівочка”https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

5. Як ти думаєш, чи можна цю пісню використати у мультфільмі? Про що був би цей мультик?

6. Переглянь мультфільм “Черевички” (реж.А.Грачова), у якому герої не розмовляють, а музика відіграє важливу роль. https://www.youtube.com/watch?v=jJxEvv4nK6o

7. Як музика в цьому мультфільмі передає характери персонажів: жабок, лелеки, козеняти, хлопчика?

Урок 29. У світі кінофільмів ст. 118 - 119. (19.04.2022р. - Свердликово, 21.04.2022р. - Торговиця.)

1. Чи любиш ти переглядати дитячі кінофільми?

2. Переглянь фотоілюстрації дитячих кінофільмів на ст.118. Які з них тобі доводилося переглянути?

3. Поміркуй, які види мистецтва поєднує в собі кінематограф.

4. Переглянь фрагмент дитячого кінофільму Дж.Вільямса “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану”. Яка музика звучить в ньому? https://www.youtube.com/watch?v=qgCmXnWTYwI, https://www.youtube.com/watch?v=Rz6__UTKLRo

5. Переглянь кадр з к/ф “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану” реж. А.Куарона на ст.119.

6. Запам’ятай, що музика допомагає розкривати художній зміст твору кіномистецтва.

7. Розучи пісню, автором якої є М.Назарець, “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

8. Удома переглянь свій улюблений дитячий кінофільм. Яке значення має музика, що звучить у цьому фільмі?

 

Урок 30. У цирку ст. 122 - 123. (26.04.2022р. - Свердликово, 28.04.2022р. - Торговиця.)

1. Чи доводилося тобі бувати у цирку?  Розглянь ілюстрацію. Людей яких циркових професій ти бачиш на малюнку?

2. Прочитай вірш. Про яку циркову професію в ньому йдеться?

3. Послухай п’єсу Д.Кабалевського “Клоуни”. https://www.youtube.com/watch?v=xMikDQPU6p0&list=RDxMikDQPU6p0&start_radio=1&rv=xMikDQPU6p0&t=47, https://www.youtube.com/watch?v=S_NxsF_84UE

4. Прочитай слова. Назви ті з них, якими можна описати прослухану музичну композицію: енергійна, плавна, весела, ніжна, жвава.

5. Придумай танок клоуна під музику Д.Кабалевського. Спробуй передати мімікою і жестами характер циркового веселуна.

6. Виконай пісню М. Назарця “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

7. Під час циркової вистави лунає музика. Музичний супровід до дійства на арені виконує оркестр. Пригадай, у яких театрах грають оркестри.

8. Людину, яка керує оркестром, називають диригентом.

9. Послухай вихідний марш у виконанні циркового оркестру https://www.youtube.com/watch?v=giF-WrmXAhQ, та мелодії https://www.youtube.com/watch?v=Xr4hXfMpU6s

10. Як ти вважаєш, яку за характером музику зазвичай виконує цирковий оркестр?

.

Урок 31. Як створюють мистецтво ст. 126 - 127. (03.05.2022р. - Свердликово, 05.05.2022р. - Торговиця.)

1. Пригадай, хто створює музику. Розглянь схему “Як народжується музика”. Поміркуй, чи може писати музику людина, яка не вміє грати на жодному музичному інструменті.

2. Спробуй створити мелодію танцю за власним задумом. Яким буде цей танок: бадьорим чи спокійним, веселим чи сумним?

3. Послухай “Менует” Л.Боккеріні (скрипка) https://www.youtube.com/watch?v=BRHnL3C5IvQ

4. Менует - старовинний французький придворний танець.

5. Розглянь картину на ст.127. Як, на твою думку , рухаються зображені танцюристи: жваво чи плавно?

6. Послухай “Менует” Л.Боккеріні у виконанні оркестру. https://www.youtube.com/watch?v=2TZNylq8B_g, https://www.youtube.com/watch?v=jyxETtr7XW4

7. Чим відрізняється звучання композиції Л.Боккеріні у виконанні оркестру  та у виконанні на скрипці?

8. Розучи  пісню Н.Май “Кращі друзі на землі”https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

9. Придумай і затанцюй танок під звучання пісні Н.Май.

10. Як ти гадаєш, чи легко бути композитором? 


Урок 32. Як ми бачимо мистецтво ст. 130- 131. (10.05.2022р. - Свердликово, 12.05.2022р. - Торговиця.)

1. Яку музику тобі подобається слухати? Чи впливає вона на твій настрій? Де ти зустрічаєшся з музикою?

2. Послухай твір П.Чайковський  “Пісня жайворонка” https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw

3. Як ти гадаєш, про що співає жайворонок? Опиши картину, що виникла у твоїй уяві під час слухання музики.

4. Ось як зобразив спів жайвороків український поет Олександр Олесь: “В небі жайворонки в’ються, заливаються-сміються, і щебечуть , і співають, і з весною всіх вітають дзвоном радісних пісень.

5. Послухай спів жайворонка: https://www.youtube.com/watch?v=nbVhexuwPc8

6. Заплющ очі. Що ти уявляєш?

7. Порівняй звучання пісні жайворонка з музичною композицією П.Чайковського.

8. Композитор створює музичні образи засобами музичної виразності.

9. Розглянь картини ст.131. Подумай, якою музикою можна її озвучити: сумною, веселою, бадьорою, урочистою, спокійною.

10. Виконай пісню Н.Май “Кращі друзі на землі” https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

11. Як ти уявляєш найкращих друзів?

12. Відтвори ритм цієї пісні.

13. Поміркуй, чи можна побачити музику.

 Урок 33.Твій мистиецький край ст. 134- 135. (17.05.2022р. - Свердликово, 19.05.2022р. - Торговиця.)  

2.Про що розповіла тобі пісня? Який її настрій?

3.Позмагайтесь, хто назве більше відомих музикантів, співаків, танцюристів рідного краю.

4. Чи знаєш ти, що таке музична школа?

5. Розучи пісню слова Н.Рубальської, музика М. Ведмедері “Добрий день, матусю Україно” https://www.youtube.com/watch?v=3-3R91qSnLY

6. Створи музичний супровід до пісні.

7. Які українські пісні подобаються тобі найбільше?

 Урок 34. Світ мистецтва навколо нас ст. 138 (24.05.2022р. - Свердликово, 26.05.2022р. - Торговиця.)  

І станція - Пісенна.

1. “Добрий день матусю Україно” https://www.youtube.com/watch?v=3-3R91qSnLY

2. “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

3. “Кращі друзі на землі”https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

4. “Веснівочка” https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

ІІ станція - Слухацька.

1. П.Чайковський  “Пісня жайворонка” https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw

2.  “Менует” Л.Боккеріні у виконанні оркестру. https://www.youtube.com/watch?v=2TZNylq8B_g

3. Д.Кабалевського “Клоуни”. https://www.youtube.com/watch?v=xMikDQPU6p0&list=RDxMikDQPU6p0&start_radio=1&rv=xMikDQPU6p0&t=47, https://www.youtube.com/watch?v=S_NxsF_84UE

4. “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану”. Яка музика звучить в ньому? https://www.youtube.com/watch?v=qgCmXnWTYwI, https://www.youtube.com/watch?v=Rz6__UTKLRo

5.                                                                                                               “Великодні дзвони” А.Гнатишина. https://www.youtube.com/watch?v=kEGXjPhGssk

ІІІ станція - Теоретична.

1. Музичні образи - образи, створені композиторами засобами музичної виразності.

2. Диригент - людина, яка керує оркестром, або хором.

3. Менует - старовинний французький придворний танець.

4. Цирковий оркестр - оркестр, який створює супровід до циркового дійства.

5. Художні образи - образи, які створюють митці засобами живопису, скульптури, графіки та декоративного мистецтва.


 Урок 35. Ми - Українці (31.05.2022р. - Свердликово, 02.06.2022р. - Торговиця.)

Переглянь відео за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=--sIQjKr48w


Урок 1. Ми і  мистецтво (06.09.2022р.) 

https://www.youtube.com/watch?v=7wf_EPBCKyY&t=29s 

https://www.youtube.com/watch?v=X4M68N7x6WQ

https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc


Урок 2. Світ мистецтва навкруги (13.09.2022р.)

https://www.youtube.com/watch?v=WQDE8BAthVo

https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc


 Урок 3.Віконце у мистецтво.ст.14 – 15. (20.09.2022р.)

1.В.Косенко «Дощик» https://www.youtube.com/watch?v=Hd-iuiGqp1A&t=20s

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo


 Урок 4. Ритм у творі. Ст.18-19. (27.09.2022р.)

1.Й.Штраус Полька “Тік-так”

https://www.youtube.com/watch?v=Rq6qX9jtSX8

https://www.youtube.com/watch?v=EVhPfSNF02o

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

 Урок 5. Казка в лісі. Ст. 22-23 (04.10.2022р.)

1. В.Сокальський “Пташка” В.Сокальський “Пташка” https://www.youtube.com/watch?v=HQZ0jiM0mn0

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

Урок 6. У світі звуків і кольорів. Ст. 26-27 (11.10.2022р.)

1. Виступи фіналістів вокальних конкурсів:

Дитячого - https://www.youtube.com/watch?v=Peb7L5AbOlg

Дорослого - https://www.youtube.com/watch?v=bpMGGsdDAoQ

2. В.Рєбіков Ведмідь https://www.youtube.com/watch?v=UYuPYx15Cb4

3. Е.Гріг Пташка https://www.youtube.com/watch?v=53RhSqeWlyI

4. Українська народна пісня Ой єсть в лісі калина https://www.youtube.com/watch?v=pKc1QE-cH4M

Урок 7. В гостях у осені. Ст. 30-31 (18.10.2022р.)

1. Шум вітру: https://www.youtube.com/watch?v=9z_5WWIROfE

2. Й.С .Бах Волинка: https://www.youtube.com/watch?v=pqP6SiJ3B1c,

https://www.youtube.com/watch?v=O0oZ9Lp0q3o,

https://www.youtube.com/watch?v=8per_HGr9Fk

Шотланська волинка: https://www.youtube.com/watch?v=5rSV0fjQi_4,

https://www.youtube.com/watch?v=Mf_9w6CKdjQ

3. П.Чайковський Осіння пісня: https://www.youtube.com/watch?v=_M6NLLcLaWA

4. М.Назарець Осінь https://www.youtube.com/watch?v=tGgqTpF0260


Урок 8. Мистецька подорож. Ст. 34-35 (25.10.2022р)

1.М.Скорик Мелодія https://www.youtube.com/watch?v=66NfM-BOiiA

2.В.Косенко Пастораль https://www.youtube.com/watch?v=WQDE8BAthVo

3.В.Косенко Дощик https://www.youtube.com/watch?v=Hd-iuiGqp1A&t=20s

4.В.Сокальський“Пташка”https://www.youtube.com/watch?v=HQZ0jiM0mn0

5.В.Ребіков “Ведмідь” https://www.youtube.com/watch?v=STRrv9ogBKA

6.Е.Гріг “Пташка” https://www.youtube.com/watch?v=53RhSqeWlyI

7.Й.С.Бах “Волинка”https://www.youtube.com/watch?v=pqP6SiJ3B1c,

8.П.Чайковський Осіння пісня: https://www.youtube.com/watch?v=_M6NLLcLaWA


Урок 9. Сім нот - сім кольорів. Ст. 38-39 (08.11.2022р)

1. В.Косенко “Скерціно” (металофон) https://www.youtube.com/watch?v=e3aDK-DUZZI

2. А.Мігай “Сім нот” https://www.youtube.com/watch?v=9OoNKSb7fpA


Урок 10. Віконце у мистецтво. Ст. 42-43 (15.11.2022р)

1. Українська народна колискова “Ой ходить сон” (хор) https://www.youtube.com/watch?v=6wWeztw0Yso

2. С.Прокоф’єв “Ходить місяць над лугами” (оркестр) https://www.youtube.com/watch?v=j7xK-l4puNY

3. Казка про інструменти https://www.youtube.com/watch?v=S82yMcWp34I

4. А.Мігай “Сім нот” https://www.youtube.com/watch?v=9OoNKSb7fpA

5. Відгадай музичний інструмент https://www.youtube.com/watch?v=cIlerWFnE4o


Урок 11. Дари осені. Ст. 46-47 (22.11.2022р)  

Презентація уроку: https://www.youtube.com/watch?v=mCAe04F_Xwg

1. Троїсті музики https://www.youtube.com/watch?v=F-12LzR_Vg0; https://www.youtube.com/watch?v=Tv92cPIngag

2.Троїсті музики“Косарські мелодії” https://www.youtube.com/watch?v=_u-RZc3zZ-I

3.Українська народна пісня “Ходить гарбуз по городу” https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM


Урок 12. Стежками мистецтва. Ст. 50-51 (29.11.2022р)  

Презентація уроку: http://metjkyskova.blogspot.com/p/1-12.html

1. Український народний танець Гопак: https://www.youtube.com/watch?v=sEvDJ-4lehQ&t=1s

2.Гарний танець гопачок: https://www.youtube.com/watch?v=jLtChwYCHHo&t=7s;

https://youtu.be/DqWEY3ij3W4

 

Урок 13. Весело - сумно. Ст. 54-55 (06.12.2022р)

Презентація уроку: https://www.youtube.com/watch?v=zQujCHTNc0k

1.Музично - дидактична гра “Весело - сумно”. https://www.youtube.com/watch?v=N3TFzHIz0mw&list=TLPQMDMxMjIwMjJ1e5B8osgdxg&index=2, 

https://www.youtube.com/watch?v=iFrKxNbxktc

1. Фортепіано онлайн https://www.apronus.com/online-pianino.ru/

2. Н.Май “Зайченя” https://www.youtube.com/watch?v=l78Hep9J-74

3. М.Назарець Осінь https://www.youtube.com/watch?v=tGgqTpF0260

4. Українська народна пісня “Ходить гарбуз по городу” https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

6.Гарний танець гопачок: https://www.youtube.com/watch?v=jLtChwYCHHo&t=7s;

https://youtu.be/DqWEY3ij3W4

7.Н.Май. “Перший раз у перший клас” https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc


Урок 14. Різні інструменти. Ст. 58-59 (13.12.2022р)

Презентація уроку: https://www.youtube.com/watch?v=1ztqxpWxYgw



Урок 15. Мистецька зимова країна. Ст. 62-63 (20.12.2022р)

Презентація уроку: 

Урок 16. Мистецька подорож. Ст. 66-67(27.12.2022р)

Презентація уроку:


Урок 17. Народні зимові свята. Ст. 70-71 (17.01.2023р.)

1.Послухай колядку « Небо і земля» сhttps://www.youtube.com/watch?v=RoBwuKsGlII

2.З історії вертепу https://www.youtube.com/watch?v=EhSQhwXImtA

3.За релігійним календарем 13 січня віряни вшановують пам'ять Меланії або Маланки. Вона стала черницею та завдяки молитвам творила дива. А ще віряни готують Щедру вечерю, щоб подякувати за старий рік і зустріти новий. У народній традиції свята Маланки та Василя об'єдналися у Щедрий вечір.

Послухай українську щедрівку «Щедрівка щедрувала» https://www.youtube.com/watch?v=sVCNsNk308Q

Урок 18. У театрі . Ст. 74-75 (24.01.2023р.)

Презентація уроку:


https://www.youtube.com/watch?v=jUTSsabvJmY

https://www.youtube.com/watch?v=0CZp2klXepE


Урок 19. Танцювальні барви . Ст. 78-79 (31.01.

Презентація уроку: 


Урок 20. Ми мандруєм по землі . Ст. 82-83 (07.02.2023р.)

Презентація уроку:



1. “ Із сніжком ми дружимо”  https://www.youtube.com/watch?v=nKcKYfPPBBY 

2. ” Я мандрую по землі, віхола гуде” https://www.youtube.com/watch?v=9tP5FD71fIU





Урок 20 . Казка у театрі та кіно (продовження). Ст.74 - 75 (07.02.2023р.)

1. Музика А Менкена, вірші Г.Ешмана. Мюзикл “Русалонька” (Пісня рксалоньки Аріель; Пісня відьми Урсули). https://www.youtube.com/watch?v=O7bqMnSG8YU; https://www.youtube.com/watch?v=bktSC1e4-nQ

2. Музика А.Улицької, слова А.Качана “Траляляй” https://www.youtube.com/watch?v=SAyOUZ1R_FA

https://www.youtube.com/watch?v=Y8BTeyRgkjI 


Урок 21. Настрій у творі . Ст. 86-87 (14.02.2023р.)                                                                            Презентація уроку:


1. М.Шусть “Снігова пісенька” https://www.youtube.com/watch?v=1YBqZxk0Y0I

2.Український народний танець “Метелиця” https://www.youtube.com/watch?v=wtJrEJbYYyQ


Урок 22. Казкові пригоди. Ст. 90-91 (21.02.2023р.)

1. Пригадайте головних героїв казки “Рукавичка”.

2. Перегляньте уривок із музичної казки “Рукавичка” муз. В. Полянського. https://www.youtube.com/watch?v=6Zhfjcc2KLE&t=189s

3. Який настрій і темп цього твору?

4. Переглянь уривок з мультфільму “Рукавичка”(режисер Н.Марченкова). https://www.youtube.com/watch?v=DGVn4J0bp1I

5. Поміркуй, чим схожі та чим відрізняютьсяч музична казка і мультфільм.

6. Послухай та виконай пісню на слова Г.Бойка, муз.Б.Фільц “Морозець” https://www.youtube.com/watch?v=RmVy-KXrBA4; https://www.youtube.com/watch?v=_qsJhyIkl4A; https://www.youtube.com/watch?v=kXHygFYTsaI.

7. З яким настроєм ти співаєш цю пісню?


Урок 23 В гостях у майстрів ст.94 - 95 (28.02.2022р.)


1. Розглянь ілюстрації. Що виготовляють зображені майстри?

2. Які народні музичні інструменти ти знаєш?

3. Послухай мелодію до драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” (сопілка)

 https://www.youtube.com/watch?v=1rj0LBUy8rw

4. Про що розповіла сопілочка? Які картини виникли у твоїй уяві?

5. Запам’ятай що таке сопілка.

6. Розучи Українську народну пісню “Ой минула вже зима” https://www.youtube.com/watch?v=746fPQMAZ6g

https://www.youtube.com/watch?v=n7wkyUEwTw


Урок 24 Свято весни  (07.03.2023р.- Торговиця), (10.03.2023 р. - Свердликово)


 

1. Проскануй QR -код (сторінка 98 підручника Мистецтво)

2. Прочитай рядки про весну.

3. Послухай твір Е.Гріга “Навесні” розглядаючи картину С.Васильківського “Весна в Україні” ст.98. https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0 4.Прочитай слова. Назви ті з них, якими можна описати прослухану мелодію.


 

4. Виконай поспівку “Вийди, вийди, сонечко”, доповнюючи її ритмічним супроводом. https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0

 

5. Запам’ятай визначення ВЕСНЯНКА.

6. Виконай українську народну пісню “Ой минула вже зима” https://www.youtube.com/watch?v=746fPQMAZ6g 

 Урок 25. У світі іграшок. Ст.102 -103 ( 14.03.2023р. - Торговиця).

1. Переглянь фотоілюстрації іграшок ст.102.

2. Якими іграшками тобі подобається гратися найбільше?

3. Серед українських народних іграшок є музичні. Це - свищик, окарина. Розглянь їх зображення на ст.103.

4. Послухай мелодію на окарині В.Шкандибіна.

https://www.youtube.com/watch?v=MPbY-Xt_zFI

5. Що тобі нагадує звучання окарини? Як ти думаєш, чому цей музичний інструмент українці називають зозуллкою?

6. Розучи українську народну пісню в обробці Я.Степового “ Щебетала пташечка”. https://www.youtube.com/watch?v=xUXTGlSuZbw

Який настрій створює українська народна пісня “Щебетала пташечка”


Урок 26. Стежками мистецтва ст. 106 - 107. (21.03.2023р.- Торговиця).

1. Упізнай за ілюстраціями вивчені пісні ст.106. Заспівай одну з них (на вибір). Покажи рукою рух мелодії.

2. Послухай і розпізнай уривки з музичних творів, що лунали на попередніх уроках: https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0, https://www.youtube.com/watch?v=MPbY-Xt_zFI.

Який настрій викликають ці мелодії?

Спробуй відтворити ритм однієї з них.

3. Прочитай слова, які записав до свого зошита Березень. Що вони означають? Ст.107.

4. Під звучання пісні “Вийди, вийди, сонечко” придумай і виконай разом з друзями танок. https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0.

 

Урок 27. Весняні мотиви ст.110 - 111. (05.04.2023р. - Свердликово, 07.04.2023р. - Торговиця)

1. Послухай  у виконанні хору “Новілея” м.Львів “Великодні дзвони” А.Гнатишина. https://www.youtube.com/watch?v=kEGXjPhGssk

2. Розглянь картину Р. і Н Федина “Великодні дзвони”

3. Що нагадує спів хористів?

4. Розглянь музичний інструмент дзвони. https://www.youtube.com/watch?v=jTE4oZ6r5cI

5. Розучи пісню І. Танчака “Веснівочка”https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

6. Спробуй відтворити ритм пісні хлопаючи в долоні.

7. Переглянь музичний мультфільм “Великодня казочка” https://www.facebook.com/watch/?v=239519603956798

  Урок 28. У країні мультфільмів ст. 114 - 115.  (11.04.2023р. - Торговиця, ) 14.04.2023р. - Свердликово)

1. Які мультфільми тобі подобаються найбільше? Яка музика в них лунає?

2. Розглянь ілюстрації на ст.114. Пригадай пісні, які звучать у цих мультфільмах. Спробуйте відтворити ритм однієї з них плескаючи в долоні.

3. Запам’ятай визначення МУЛЬТФІЛЬМ.

4. Виконай пісню І. Танчака “Веснівочка”https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

5. Як ти думаєш, чи можна цю пісню використати у мультфільмі? Про що був би цей мультик?

6. Переглянь мультфільм “Черевички” (реж.А.Грачова), у якому герої не розмовляють, а музика відіграє важливу роль. https://www.youtube.com/watch?v=jJxEvv4nK6o

7. Як музика в цьому мультфільмі передає характери персонажів: жабок, лелеки, козеняти, хлопчика?


Урок 29. У світі кінофільмів ст. 118 - 119. (21.04.2023р. - Свердликово, 18.04.2023р. - Торговиця.)

1. Чи любиш ти переглядати дитячі кінофільми?

2. Переглянь фотоілюстрації дитячих кінофільмів на ст.118. Які з них тобі доводилося переглянути?

3. Поміркуй, які види мистецтва поєднує в собі кінематограф.

4. Переглянь фрагмент дитячого кінофільму Дж.Вільямса “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану”. Яка музика звучить в ньому? https://www.youtube.com/watch?v=qgCmXnWTYwI, https://www.youtube.com/watch?v=Rz6__UTKLRo

5. Переглянь кадр з к/ф “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану” реж. А.Куарона на ст.119.

6. Запам’ятай, що музика допомагає розкривати художній зміст твору кіномистецтва.

7. Розучи пісню, автором якої є М.Назарець, “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

8. Удома переглянь свій улюблений дитячий кінофільм. Яке значення має музика, що звучить у цьому фільмі?


Урок 30. У цирку ст. 122 - 123. ( 25.04.2023р. - Торговиця, 28.04.2023р. - Свердликово.)

1. Чи доводилося тобі бувати у цирку?  Розглянь ілюстрацію. Людей яких циркових професій ти бачиш на мвлюнку?

2. Прочитай вірш. Про яку циркову професію в ньому йдеться?

3. Послухай п’єсу Д.Кабалевського “Клоуни”. https://www.youtube.com/watch?v=xMikDQPU6p0&list=RDxMikDQPU6p0&start_radio=1&rv=xMikDQPU6p0&t=47, https://www.youtube.com/watch?v=S_NxsF_84UE

4. Прочитай слова. Назви ті з них, якими можна описати прослухану музичну композицію: енергійна, плавна, весела, ніжна, жвава.

5. Придумай танок клоуна під музику Д.Кабалевського. Спробуй передати мімікою і жестами характер циркового веселуна.

6. Виконай пісню М. Назарця “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

7. Під час циркової вистави лунає музика. Музичний супровід до дійства на арені виконує оркестр. Пригадай, у яких театрах грають оркестри.

8. Людину, яка керує оркестром, називають диригентом.

9. Послухай вихідний марш у виконанні циркового оркестру https://www.youtube.com/watch?v=giF-WrmXAhQ, https://www.youtube.com/watch?v=Xr4hXfMpU6s

10. Як ти вважаєш, яку за характером музику зазвичай виконує цирковий оркестр?

  Урок 31. Як створюють мистецтво ст. 126 - 127. ( 02.05.2023р. - Торговиця, 05.05.2023р. - Свердликово.)

1. Пригадай, хто створює музику. Розглянь схему “Як народжується музика”. Поміркуй, чи може писати музику людина, яка не вміє грати на жодному музичному інструменті.

2. Спробуй створити мелодію танцю за власним задумом. Яким буде цей танок: бадьорим чи спокійним, веселим чи сумним?

3. Послухай “Менует” Л.Боккеріні (скрипка) https://www.youtube.com/watch?v=BRHnL3C5IvQ

4. Менует - старовинний французький придворний танець.

5. Розглянь картину на ст.127. Як, на твою думку , рухаються зображені танцюристи: жваво чи плавно?

6. Послухай “Менует” Л.Боккеріні у виконанні оркестру. https://www.youtube.com/watch?v=2TZNylq8B_g, https://www.youtube.com/watch?v=jyxETtr7XW4

7. Чим відрізняється звучання композиції Л.Боккеріні у виконанні оркестру  та у виконанні на скрипці?

8. Розучи  пісню Н.Май “Кращі друзі на землі” https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

9. Придумай і затанцюй танок під звучання пісні Н.Май.

10. Як ти гадаєш, чи легко бути композитором?

 

 Урок 32. Як ми бачимо мистецтво ст. 130- 131. (09.05.2022р. - Торговиця,12.05.2023р. - Свердликово.)

1. Яку музику тобі подобається слухати? Чи впливає вона на твій настрій? Де ти зустрічаєшся з музикою?

2. Послухай твір П.Чайковський  “Пісня жайворонка” https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw

3. Як ти гадаєш, про що співає жайворонок? Опиши картину, що виникла у твоїй уяві під час слухання музики.

4. Ось як зобразив спів жайвороків український поет Олександр Олесь: “В небі жайворонки в’ються, заливаються-сміються, і щебечуть , і співають, і з весною всіх вітають дзвоном радісних пісень.

5. Послухай спів жайворонка: https://www.youtube.com/watch?v=nbVhexuwPc8

6. Заплющ очі. Що ти уявляєш?

7. Порівняй звучання пісні жайворонка з музичною композицією П.Чайковського.

8. Композитор створює музичні образи засобами музичної виразності.

9. Розглянь картини ст.131. Подумай, якою музикою можна її озвучити: сумною, веселою, бадьорою, урочистою, спокійною.

10. Виконай пісню Н.Май “Кращі друзі на землі” https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

11. Як ти уявляєш найкращих друзів?

12. Відтвори ритм цієї пісні.

13. Поміркуй, чи можна побачити музику. .

 

 Урок 33.Твій мистиецький край ст. 134- 135. (16.05.2023р. - Торговиця.)  

1.https://www.youtube.com/watch?v=ifjFVh7kZDo

2.Про що розповіла тобі пісня? Який її настрій?

3.Позмагайтесь, хто назве більше відомих музикантів, співаків, танцюристів рідного краю.

4. Чи знаєш ти, що таке музична школа?

5. Розучи пісню слова Н.Рубальської, музика М. Ведмедері “Добрий день, матусю Україно” https://www.youtube.com/watch?v=3-3R91qSnLY

6. Створи музичний супровід до пісні.

7. Які українські пісні подобаються тобі найбільше?


 Урок 34. Світ мистецтва навколо нас ст. 138 (23.05.2023р. - Торговиця.26.05.2023р. - Свердликово.)  

І станція - Пісенна.

1. “Добрий день матусю Україно” https://www.youtube.com/watch?v=3-3R91qSnLY

2. “Паперовий літачок” https://www.youtube.com/watch?v=IgQj7ioWxHk

3. “Кращі друзі на землі”https://www.youtube.com/watch?v=2Z8mnl33dYY

4. “Веснівочка” https://www.youtube.com/watch?v=atVnrlVNH8U

ІІ станція - Слухацька.

1. П.Чайковський  “Пісня жайворонка” https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw

2.  “Менует” Л.Боккеріні у виконанні оркестру. https://www.youtube.com/watch?v=2TZNylq8B_g

3. Д.Кабалевського “Клоуни”. https://www.youtube.com/watch?v=xMikDQPU6p0&list=RDxMikDQPU6p0&start_radio=1&rv=xMikDQPU6p0&t=47https://www.youtube.com/watch?v=S_NxsF_84UE

4. “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану”. Яка музика звучить в ньому? https://www.youtube.com/watch?v=qgCmXnWTYwIhttps://www.youtube.com/watch?v=Rz6__UTKLRo

5.                                                                                                               “Великодні дзвони” А.Гнатишина. https://www.youtube.com/watch?v=kEGXjPhGssk

ІІІ станція - Теоретична.

1. Музичні образи - образи, створені композиторами засобами музичної виразності.

2. Диригент - людина, яка керує оркестром, або хором.

3. Менует - старовинний французький придворний танець.

4. Цирковий оркестр - оркестр, який створює супровід до циркового дійства.

5. Художні образи - образи, які створюють митці засобами живопису, скульптури, графіки та декоративного мистецтва.

 Урок 35. Ми - Українці ( 30.05.2023р. - Торговиця.)

Переглянь відео за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=--sIQjKr48w

 2023 - 2024 н.р.

Урок 1 Ми і  мистецтво (07.09.2023р.) https://www.youtube.com/watch?v=7wf_EPBCKyY&t=29s https://www.youtube.com/watch?v=X4M68N7x6WQ

https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc


Урок 2. Світ мистецтва навкруги (14.09.2023р.)

https://www.youtube.com/watch?v=WQDE8BAthVo

https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc


Урок 3.Віконце у мистецтво.ст.14 – 15. (21.09.2023р.)

1.В.Косенко «Дощик» https://www.youtube.com/watch?v=Hd-iuiGqp1A&t=20s

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo


Урок 4. Ритм у творі. Ст.18-19. (28.09.2023р.)

1.Й.Штраус Полька “Тік-так”

https://www.youtube.com/watch?v=Rq6qX9jtSX8

https://www.youtube.com/watch?v=EVhPfSNF02o

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo


Урок 5. Казка в лісі. Ст. 22-23 (05.10.2023р.)

1. В.Сокальський “Пташка” В.Сокальський “Пташка” https://www.youtube.com/watch?v=HQZ0jiM0mn0

2.Н.Май «Кап-кап-кап» . https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

 

Урок 6. У світі звуків і кольорів. Ст. 26-27 (11.10.2023р.)

1. Виступи фіналістів вокальних конкурсів:

Дитячого - https://www.youtube.com/watch?v=Peb7L5AbOlg

Дорослого - https://www.youtube.com/watch?v=bpMGGsdDAoQ

2. В.Рєбіков Ведмідь https://www.youtube.com/watch?v=UYuPYx15Cb4

3. Е.Гріг Пташка https://www.youtube.com/watch?v=53RhSqeWlyI

4. Українська народна пісня Ой єсть в лісі калина https://www.youtube.com/watch?v=pKc1QE-cH4M

Урок 7. В гостях у осені. Ст. 30-31 (18.10.2023р.)

1. Шум вітру: https://www.youtube.com/watch?v=9z_5WWIROfE

2. Й.С .Бах Волинка: https://www.youtube.com/watch?v=pqP6SiJ3B1c,

https://www.youtube.com/watch?v=O0oZ9Lp0q3o,

https://www.youtube.com/watch?v=8per_HGr9Fk

Шотланська волинка: https://www.youtube.com/watch?v=5rSV0fjQi_4,

https://www.youtube.com/watch?v=Mf_9w6CKdjQ

3. П.Чайковський Осіння пісня: https://www.youtube.com/watch?v=_M6NLLcLaWA

4. М.Назарець Осінь https://www.youtube.com/watch?v=tGgqTpF0260 


Урок 14. Різні інструменти. Ст. 58-59 (13.12.2023р)

Презентація уроку: https://www.youtube.com/watch?v=1ztqxpWxYgw

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання предмет музичне мистецтво 7 клас (svmironuk)